Tuesday, 4 September 2012

Rindu ibu. :(

Assalamualaikum.

Otak dah beku takde rasa nak buat puisi ke hape ke. Tepu.

Semalam aku mesej ibu. Bagitahu yang aku tengah sakit kepala. (hahaha ya ya ya, aku tahu aku mengada. Tapi nak mengada dengan siapa lagi kalau bukan dengan ibu? :P)

Ibu cakap, ibu pun rindu aku. Cuma ibu taknak aku susah hati. Ibu cakap aku kena kuat jangan suka nangis. Lagi, pesan ibu jangan nangis sebab nanti kepala tambah sakit. Ibu cakap, ibu kirim ciuman ke dahi aku. Pastu ibu cakap, hah, dah cium dahi sekarang kena tidur. Uuuuuuuuu.. Ibuuuuuuu.. Lagi nak nangis anak ibu ni baca ayat-ayat ibu dalam mesej.

Pastu aku tekup muka dengan bantal, tahan nangis ikut cakap ibu dan terus melayar alam mimpi sampai ke pagi. :)

Saaaaaaaaaaaaaaayyyyyyaaaaaanggggggg ibu. Ibu jaga diri eh, jangan sakit-sakit nanti anak ibu ni hilang satu anugerah. Hilang doa ibu.

Saat-saat macam ni aku rasa macam tak sabar nak habis praktikal nak jumpa ibu. Nak peluk cium ibu. :P heheeeee~
Ibu. Ibu, engkau lah ratu hati kuuuu~ :O (nyanyi dengan suara sengau :P)

6 comments:

Kesuma Angsana said...

mmg betul tu! ibu adalah segala2 nyer

Dinas Aldi said...

Takpa nanti bila dah habis praktikal mesti boleh balik jumpa ibu. Lama lagi ka nak habisnya, dik? Sampai hujung tahun eh?

Dinas Aldi said...

Hehe ok tau dah bila habesnya :)

Everything's Everythings said...

Bestnya, dapat kiss dahi through phone tu..

kasih ibu tu mmg sangat istimewa ^^

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

kena kuat, nona!nda maw nanges2, ok?:-) kakak slalu jak menangis dlm hati sebab thn rindu, huhuhu....mujur la, zaman skrg nih byk gadget, :-)

Mak Wardah said...

Memang betul segalanya boleh dikongsi dengan ibu...Salam kenal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...