Okay.
Alkisahnya begini. Macamana duit RM50 boleh habis dalam masa sehari. Diulangi, sehari.
Dakwat printer: RM12
(ink memang dah nazak sungguh-sungguh thesis pulak tak lama lagi nak print
banyak-banyak)
Kertas A4: RM9
Duit elektrik: RM13.30
(argh kolej ni tetibe mintak bila sem dah nak habis ni apahalLLLLL. Pokai!)
Duit pos questionnaires untuk
research: RM18
Tiket keretapi: Rm6.30 Sebab
lupa keluarkan kad diskaun 1 Malaysia.
Ergh -,-
Eh
lebih RM50 eh? Tak kisah lah. Yang penting yang aku tau duit RM50 aku lesap. Kalau
kau tak study sungguh-sungguh aku taktahu apa nak cakap lah Noor. Ok itu je.


3 comments:
Masa belajar duit RM50/- sangat bererti. Nampak kan betapa nilai duit kita terlalu kecil sekarang..
Adik, tiba2 akak teringat di zaman akak pun kena kira setiap sen satu masa dulu..sayunya masa tu..akak kena bukak diari2 lama & baca balik nih..
rm50 rasa kecil je nilainya skrg.
Post a Comment