Friday, 29 November 2013

Is ready to give up all hope.

Bismillah.

Assalamualaikum.

Pernah tak rasa hilang semangat dan putus asa?

Heh. Sebab aku tanya adalah tak lain dan tak bukan aku tengah rasa macam nak hilang semangat dan nak putus asa dari semua benda. Susahnya nak yakinkan diri yang semua ini cuma dugaan and one fine day everything will fall back the way it should be dan everything is going to be fine. Yargh.

Truth is aku ada banyak cita-cita. Nak itu, nak ini. But due to some unforeseen circumstances, banyak benda yang aku tak dapat capai. Tak tahulah pulak kalau semua itu ditangguhkan untuk suatu masa yang sesuai nanti.

Tapi sekarang, aku dah macam nak putus asa. Boleh tak aku kerja kat mana-mana tempat tak payah nak tunggu posting and get the exact same fee as I supposed to have when I get posted?

Susah. Life is getting harder to handle.

Can I quit?

Seriously penat and is ready to give up all hope.

p.s This isn’t just about posting issues.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...