Wednesday, 17 October 2012

Sibuk dah nak habis praktikal.


Assalamualaikum.

Kawan baik aku cakap, “aku tau kau rasa sunyi dari apa yang kau tulis dalam blog walaupun sekarang kau lagi banyak cakap pasal family, pasal students.”

Aku cakap lah, “bukan aku rasa sendiri. Tapi masa aku heartbroken sangat-sangat dulu aku selalu meluah kat sini, cari kekuatan dengan cara aku sendiri. Jadi takkan lah bila dah okay aku berhenti tulis dalam blog pulak? Kan masih ada yang masih sakit? Lagipun, perasaan tu kalau asyik dilayan itu bukan lagi masalah tapi mengada-ngada nak mintak penampau. Kalau bukan kita yang kuatkan diri sendiri, siapa lagi? Takde siapa yang faham.”

Aku dah sangat tak sabar nak jumpa kau cuti nanti! :D
p/s: Esok students nak buat jamuan sikit. Sebab lusa dah exam. Aku bagi tupperware kecil berisi gula-gula je. Sobsobsob. Takde masa sangat nak buatkan macam-macam dan berkereatif sepenuh jiwa. 

2 comments:

Norhaizan hakim said...

Suka gambor tu..which one ya? Aduhaiiiiii...

Acik Erna said...

assalam Noor..hadiah tu pun dah menggembirakan budak2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...