Saturday, 23 March 2013

Demam.

Bismillah. Assalamualaikum.

Hari ni macam takde apa sangat nak cakap. Tadi pegi library. Tahu la, bila nak mencapai keseimbangan bioterma antara cuaca kat luar dengan kesejukan dalam library akan menghasilkan seorang manusia yang demam. Yakni aku =.=

Demam-demam gini mula lah rasa tak best. Bosan. Kawan aku suruh pegi rumah dia. Tapi aku ada artikel nak translate. Tolong orang. In shaa Allah kalau kita mudahkan urusan orang, Allah akan permudahkan pula urusan kita, kan? Bila rasa macam tak best nak tolong orang, aku pegang ayat ni je la. In shaa Allah!

Aku tak pegi pun rumah kawan aku tu. Sebab kalau kat sana confirm kerja tak siap. Sebab asyik nak cubit anak dia je. Kawan aku tu bersalin tahun lepas. Awal tahun bulan 12. Oleh sebab takde apa sangat nak cerita (walaupun sebenarnya dah berjela aku tulis), aku nak kongsi gambar anak kawan aku ni.

Puteri solehah kebanggaan umi dan abinya, in shaa Allah. Dhia Syahindah.





Okay, Nampak tak betapa bosan dan demamnya aku?

1 comment:

makchaq said...

Semoga Noor cepat sembuh.. musim demam agaknya.. ramai yang demam sekarang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...