Thursday, 17 April 2014

Antara benda yang aku benci.

Bismillah.

Assalamualaikum.

Aku tak tahu korang. Tapi aku suka buat kerja sendiri. Aku tak suka ada bos. HAHA. Poyo. -.-

OK. Serius. Aku suka buat kerja sendiri. Tak terlibat sangat dalam organisasi. Mungkin sebab aku tak suka bila ada manusia yang tolak kerja aku mentah-mentah. Eh semua orang pun memang akan terasa hati jugak kan bila kerja ditolak? Tapi kalau mentah-mentah bulat-bulat tak ada alasan yang kukuh tu lagi buat darah menyirap. Cis! *hunus keris

Lagi... Aku malas mintak tolong. Kau, kalau nak tolong, tolong. Kalau aku mintak tolong, tolong. Serius. Aku tak suka rejection. Rejection terus takpe lagi. Ni dah kalau aku mintak tolong, berhari-hari aku tunggu, kau tak buat jugak. Aku mintak tolong bila aku mintak tolong okeh! Kalau aku boleh buat, aku buat sendiri. Kau karang kalau aku buat kerja sendiri cakap aku ego yada yada yada. Arghhh!!! Benda yang paling aku benci adalah mintak tolong. Aku mintak tolong ok. Bukan mintak sedekah!


Nangis ah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...