Tuesday, 30 April 2013

Bintik merah kat kaki.


Bismillah.

Assalamualaikum.

Beberapa hari ni penat manjang. Alhamdulillah tidur dah mula teratur sebab pukul 12 dah tidur. Takde lagi bersengkang mata sampai ke pagi buat assignments.

Sibuk. Beberapa hari ni sangat sibuk sampaikan gatal-gatal kat kaki tak sempat nak pegi klinik. Harap-harap lah gatal-gatal dan biji-biji merah ni boleh pergi dengan sendiri tanpa perlu pemeriksaan doctor. Tak sempat weh.

Aku nak balik mengundi. Assignment banyak jugak nak kena setel. Masa untuk diri sendiri pun kadang nak kena curi jugak, inikan pulak masa dengan kawan-kawan. Oh last semester!

1 comment:

Cik Niza Yaacob said...

lau xnak g klinik g lah farmasi beli cream gatal.... niza biasa guna betamethasone atau econazine.... pada kulit gatal2....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...