Sunday, 28 April 2013

Waktu semakin sendat.


Bismillah.

Assalamualaikum.

Okay. Sekarang semua orang dah sibuk dengan thesis, dengan kajian tindakan, dengan tugasan-tugasan lain yang diberikan pensyarah. Sama lah dengan aku pun.

Sekarang ni, aku takde masa nak melayan jiwa kacau yang sedang melanda diri sendiri. Apa lagi nak layan jiwa kacau orang lain. Agaknya, semua orang pun macam tu. Merajuk pujuk sendiri, marah ambil wudhuk, lapar pegi café beli makanan, tension pandai-pandai baca al-Quran takpun tengok motivational quotes dari mana-mana sumber. Pendek kata, sekarang ni untuk diri sendiri pun kena curi-curi masa!


Oh well. Ini pengorbanan namanya. Pengorbanan.

Nak ni!
Hmm tak sabar nak balik mengundi.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...