Tuesday, 23 April 2013

RM50 habis dalam masa SEHARI.

Bismillah.

Assalamualaikum.

Okay. Alkisahnya begini. Macamana duit RM50 boleh habis dalam masa sehari. Diulangi, sehari.

Dakwat printer: RM12 (ink memang dah nazak sungguh-sungguh thesis pulak tak lama lagi nak print banyak-banyak)

Kertas A4: RM9

Duit elektrik: RM13.30 (argh kolej ni tetibe mintak bila sem dah nak habis ni apahalLLLLL. Pokai!)

Duit pos questionnaires untuk research: RM18

Tiket keretapi: Rm6.30 Sebab lupa keluarkan kad diskaun 1 Malaysia. 
Ergh -,-

Eh lebih RM50 eh? Tak kisah lah. Yang penting yang aku tau duit RM50 aku lesap. Kalau kau tak study sungguh-sungguh aku taktahu apa nak cakap lah Noor. Ok itu je.
Ala, rilek la. Zaman sekarang duit seribu pun orang dah tak pandang kan. Oh well.

3 comments:

Kakzakie said...

Masa belajar duit RM50/- sangat bererti. Nampak kan betapa nilai duit kita terlalu kecil sekarang..

Dinas Aldi said...

Adik, tiba2 akak teringat di zaman akak pun kena kira setiap sen satu masa dulu..sayunya masa tu..akak kena bukak diari2 lama & baca balik nih..

whitecappuccino said...

rm50 rasa kecil je nilainya skrg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...