Thursday, 18 April 2013

Merapu lagi.


Bismillah.
 
Mylife so far.
Assalamualaikum.

Alhamdulillah dikurniakan Allah teman-teman yang mengambil berat. In shaa Allah berat ini akan seimbang menurut BMI.

Aku macam takde mood nak buat apa-apa sekarang ni. Rasa macam nak makan biskut bergula cicah teh panas laju-laju pastu tidur balik.

Tak sihat. Kerja aku hari ni tidur je. Tapi sakitnya tak jugak kebah-kebah.

Nampak tak benda kuning yang mengikat wayar mouse aku tu? Kawan aku bagi. Comel tak kak Ton? OK dah. Enough merapu.

1 comment:

Dinas Aldi said...

Comel! Kalau mouse akak ada wayar, nak jugak beli benda tu tapi sekarang ni mouse dah bogel, jenis takda wayar, kihkih!

Okeh akak pun kena stop merapu jugaklah.

Get well soon, dik!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...