Tuesday, 15 May 2012

Doakan aku.


Semalam tiba-tiba yang tak dijangka aku dapat panggilan telefon.


Kata adik kesayanganku, “Kak Noor dah berubah, tak selalu happy macam dulu, dah tak happy go lucky. Kalau cakap kat telefon pun boleh rasa kesedihan kak Noor.”

Kata kakak kesayangan pula, “Kakak tahu kau kuat. Kakak nak tengok Noor yang dulu. Adik cakap kau ketawa dah tak ikhlas macam dulu.”

Dear kakak dan adik kesayangan, tidak dinafikan, selagi nafas ini masih berhembus, namanya akan sentiasa membuat hatiku berdebar-debar. Tapi yakin dan percayalah yang hatiku yang telah hancur itu sedang dibaik pulih. Aku tak akan kembali total seperti aku yang dulu. Aku akan menjadi okey dengan versi yang sepatutnya kamu kenali. Dan aku mohon, tolong tetap bersamaku. Sebab di jauh di lubuk hati terdalam, aku tetap aku yang kamu kenali dulu.
p/s : Kan bagus hidup boleh jadi dalam novel. Sedar-sedar sepuluh tahun dah pun berlalu?

1 comment:

Miss SheiLa said...

kalo jadi novel, bagos aku masuk watak kartun jak la.hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...