Sunday, 27 May 2012

Sebal.


Kadang-kadang aku rasa sangat meluat dengan kesibukan yang tak berhenti-henti sepanjang hujung sem. Macam inilah selalunya. Hujung sem kerja pun mula lah bertimbun. Dan dek kerana kerja yang berlambak ini kadang-kadang aku mengabaikan waktu tidur, makan dan waktu bersama kawan-kawan. Arghhh! Paling penting, hari ini aku terlepas kursus pengurusan jenazah. Serius rasa nak menangis puas-puas. Sebal.

*Tapi, sibuk itu juga kan nikmat yang Allah bagi? Aku kan dah berjanji untuk pandang semuanya dengan pandangan rahmat Allah? Bukan keluh kesah? Ada hikmah untuk segala-galanya insya-Allah.*
*Haila proposal, haila report, haila prestasi kerja yang menurun.*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...