Monday, 21 May 2012

Hasil runaway #1#


Ingat lagi kisah Nur Hani? Sabtu lepas aku ke Raudhatus Sakinah. Menyelami hati Nur Hani-Nur Hani di raudha buat aku insaf. Betullah, hidayah diturunkan dalam pelbagai bentuk. Tapi, aku kongsi satu-satu dulu ya apa yang aku jumpa di raudha (hasil dari runaway).

Air mata. Hah, ada lagi dua jenis air mata. Air mata takut dan air mata kesedihan. Air mata takut itu mengalir dan selepas itu kita tidak melakukan silap itu lagi. Kita benar-benar bertaubat. Air mata sedih itu pula bila kita menangis dan esoknya tetap buat benda yang sama. Takde effect.

Oleh itu, jangan biar syaitonirrojim manipulasi air mata kita tau!  Ouh, by the way, aku telah selamat melantak seekor keli berlada masa aku runaway tuh. Alhamdulillah! ;D

2 comments:

Miss SheiLa said...

air mata comel adaka? heeee

Deru Ombak said...

Assalamualaikum wbt.

setiap tetes air mata yang bergenang ke kelopak sepasang mata itu adalah kepuasan yang tidak dapat diluahkan dengan yang lain, kecuali menangis.. :)

i miss you Noor, but I really occupied beside my puasa sunat for the whole month of Rejab.

by the way, i am wondering whether you r in Semenanjung or Sabah right now!!! curious..hahah

let me know.. let me know.. !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...