Sunday, 24 June 2012

Buku.#2#


Assalamualaikum.

Semalam aku dah round Kuala Selangor. Siap pegi Bukit Malawati (walaupun mula-mula salah sebut cakap Taman Melawati wuwuwuwu maluuuu) tengok monyet (tapi tak buka tingkap kereta sebab kecik-kecik dulu pernah kena terkam dengan monyet). Sebelum tu pegi One Plaza dulu. Nampak kedai buku rasa macam nak menjerit kegembiraan kat situ jugak. Lepas tu cari-cari buku yang dah lama berkenan di hati (ikut bajet). Dan aku pun jumpa buku Di Mana Dia di Hatiku! Dah nak meroyan sebab dah cari merata-rata semua cakap takde stok. Huhu.
Alhamdulillah. Aku nak baca yang ini pulak lepas habis La Tahzan Gadisku. Yang insyaAllah akan habis baca hari nih. Tak sabar! ;D

p/s: Cara-cara nak berlagak orang sini. Sebut One Plaza tuh O.P tau. HAHAHA

3 comments:

insan_marhaen said...

Tk kerana follow IM.

Terpikat dengan mutiara di bawah header. Terasa IM salah seorang dari yang di uji itu sebenarnya atas perintah Allah jua!

Kakzakie said...

Bila dah pegang buku ini mesti khusyuk. Jgn lupa makan-tidur sudahlah dik...

NoorVictory said...

IM : InsyaAllah, semoga kita tetap diredhai Allah! ;D

Kakzakie : Heee~ tidur dgn makan tetap ingat kak. Tapi buku nih memang best! (dah baca sikit-sikit pinjam buku kawan hari tuh) heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...