Friday, 1 June 2012

Untuk semua kawan baik.


Untuk semua kawan baik yang aku tau sekarang ni ada yang tengah study sampai tak sempat-sempat nak toleh kiri kanan, tengah terbongkang tidur sebab malam nanti nak bangun untuk study ataupun otak dan tersangat penat mencerna maklumat dan menginterpretasikan idea dalam tugasan-tugasan, dan tidak kurang juga ada yang sedang bersenang-lenang mengambil kesempatan cuti sebelum exam untuk bersantai bersama keluarga tercinta.

Untuk semuanya, terima kasih yang tak terhingga.

Aku tahu Allah sayang aku sebab Allah menghadirkan korang semua saat aku jauh dari mama, papa dan adik-adik aku. Aku tahu Allah sayang aku sebab korang tak pernah fed up pun menasihati aku. Dari perihal pemakanan, kesihatan dalaman, kesihatan luaran, penjagaan kulit muka, prestasi kerja, hubungan sesama manusia dan juga hubungan dengan Allah (walaupun some of them kadang-kadang out of nowhere and somehow annoying HAHA tapi semuanya adalah nasihat yang sangat berguna!).

Untuk segalanya, aku nak korang tahu yang aku tak pandai nak tunjuk aku sayang korang dengan hang out sesama tiap hari, aku tak pandai nak cakap aku sayang sebab mintak maaf korang pun tahu aku penggeli (cuma ada certain time aku tak malu nak cakap bila kegelian tu hilang ditelan keterharuan yang teramat), aku nak korang tahu dalam nada-nada gurau-gurau manja aku (cehh!) aku sebenarnya sayang kat korang. Terima kasih sebab terima aku seadanya. Aku tahu aku manusia spesies yang macamana. Terima kasih sebab bersabar. Korang terhebat!

Sebabnya aku tulis entri ni? HAHA. Sebab aku tahu korang tengah takdapat online sekarang. Jadinya, esok-esok entri ini akan tertimbun dengan entri-entri yang lain.

Ngaaaaa~

So, thank you for everything! Untuk kawan baik yang jahitkan tudung pastu tolong printkan draft novel untuk aku, thank you sebab tak mintak apa-apa sebagai balasan. Korang the best!

Uhibbukum lillahi taala. We ai nimen. I love you all. Ne yaanai kadli Karen (hoho yang ini aku search google padahal selalunya aku akan sebut ni unni kadal tirai yang harap-harapnya tak membawak maksud yang memudaratkan HAHA).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...