Wednesday, 20 June 2012

Pelajaran Hidup.#1#

Assalamualaikum.

Aku selalu tersepit di antara keadaan aku dah terlanjur melakukan sesuatu yang diakhiri penyesalan. Perasaannya? Arghhhhh!!

Tapi sekarang aku sedar, kalau Allah mengizinkan aku melakukan perkara-perkara yang membuahkan penyesalan itu, pastinya Allah mengkehendaki aku untuk belajar sesuatu dari perkara itu. Dan aku yang jahil ini seringkali terantuk dan terngadah.

Untuk masa silam dan kebodohan-kebodohan lampau, terima kasih kerana telah mengajarkan aku sesuatu. Dan terima kasih Allah kerana menyedarkan hamba-Mu sebelum Engkau turunkan petaka. Untuk segalanya, Maha Suci Allah!
Ehem, tolonglah belajar mengatur masa dan kewangan wahai Noor!


Mungkin blog akan bersawang sementara sebab tuannya akan sibuk menguruskan hal-hal berkaitan praktikal. Ya Allah, permudahkan lah urusan kami semua. Amiinn..


p/s: Will miss lots of people!

2 comments:

yana-feehily said...

setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya :)

NoorVictory said...

Takdir Allah tak pernah silap, kan? ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...