Friday, 13 April 2012

Emel UNTUK kawan baik #4#


From: Noor Victory<noorvictory@yahoo.com>
To: Kawanbaik<kawanbaik@yahoo.com>
Sent: Wednesday, April 4, 2012 2:32 PM

Hoho. Sehat? Mungkin sehat luaran (kalau bibir asyik pecah, badan kurus kering, selera makan kurang tu boleh diconsiderkan sebagai sihat, then yes I am perfectly healthy!) But don’t worry much about me. Allah sayang aku, kan? Kalau Allah tak sayang aku, Dia tak kasi kawan-kawan yang baik macam korang semua. Semua dah jadi my personal therapist! HAHA. Allah takkan bebani aku dengan masalah yang aku tak boleh handle, kan? Ini bermaksud, masa aku nak lahir dulu aku dah janji sungguh-sungguh dengan Allah kalau aku lahir ke dunia aku akan hadapi apa jua cabaran dan dugaan yang Allah dah sedia untuk aku. Go go power rangers kuning!

Oh, by the way, aku rasa aku dah tukar fevret kaler. I’m not that into yellow dah. Dah tak sefanatik dulu. Kesian kan kat warna kuning. I’m more into blue dah. So, sekarang boleh lah fikir nak belikan hadiah apa for my upcoming birthday. HAHA.

See you soon! Doakan kejayaan bersama dunia akhirat!


*sekarang aku dah kena stat letak tarikh supaya korang boleh faham kronologi emel ni*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...