Wednesday, 11 April 2012

Buat insan yang dicintai.


Buat insan yang dicintai, di saatnya aku lepaskan kau pergi bukan bermakna aku telah menyerah kalah. Tetapi aku tahu ada yang lebih boleh membahagiakanmu lebih dari aku. Di saatnya aku berhenti berharap padamu bukan bermakna aku berhenti menyayangimu. Justeru atas dasar sayang itulah aku lepaskan kau pergi dari hati, agar kau bisa terbang bebas di angkasaraya, agar engkau bebas dengan caramu, bebas dari belengguku. Di saatnya aku berhenti menangisimu bukan bermakna aku telah berhenti menyintaimu, tetapi kerana aku yakin kau pasti akan berbahagia. Meski bukan dengan ku.

Aku lepaskan kau dari hati ini. Seikhlas hati, insya-Allah. Aku menyintaimu tanpa syarat, kini aku lepaskan kau pergi, juga tanpa syarat. Berbahagialah.

3 comments:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Suatu hari, satu saat...Nona akan mengerti yang ini adalah yang terbaik utk Nona.Just believe in that. I've went thru it and i knew how its feel. And Now, kakak memang bersyukur,rupanya selama ini Abg la jodoh terbaik buat akak!alhamdulillah.....

Karukord Jagau's said...

tenang aja yaaa....

Miss SheiLa said...

aku suka entri ne.hehehehe. and one thing for sure...perancangan Allah semestinya yg terbaik...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...