Friday, 13 April 2012

Almost there.


Aku rasa aku dah boleh kot sikit-sikit move on. Dengan bantuan kawan-kawan, family tersayang. Paling penting, korang kena redha tau. Lepas dah redha dada akan tenang, lapang sangat-sangat. Tengok orang yang kita sayang bahagia dengan orang lain pun kita takkan rasa apa. Tumpang bahagia lagi adalah kot. (tipuuuuuuuuuuuuuuuuu) sekurang-kurangnya kita dah tak rasa sakit hati sebab kita tau, semua ni rancangan Allah. Kan Allah kata kun fayakun? Jadi, maka jadilah.

Aku boleh, pastikan korang pun BOLEH! Nur Hani pun boleh jugak!

Head up, stay strong and fake a smile. In time, you’ll be alright!

1 comment:

Miss SheiLa said...

betul2...redha dgn semua yg suda jadi...ko pon tau kan...Allah xjdikan sesuatu tuh tanpa sebab? hehehe (matang suda aq =p) jadi mesti ada sebab semua ne jadi...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...